niedziela, 1 listopada 2015

Żele pod prysznic, CD

Do testów otrzymałam cytrynę oraz granat. Produkty zamknięte są w zwykłej, szczelnej butelce. Nie ma żadnego problemu z wydostaniem. Konsystencja jest w sam raz. W miarę gęsta. Specyfiki nie zawierają olejów mineralnych, silikonów, parabenów, barwników, składników pochodzenia zwierzęcego - za co wielki plus. 


Na pierwszy ogień poszła cytryna, chociaż za cytrusami nie przepadam. Muszę jednak powiedzieć, że zapach jest dosyć przyjemny. Nie przytłacza mnie. Natomiast granat jest bardzo ładny, ale jak dla mnie trochę męski. Produkty świetnie się pienią, przy niewielkiej ilości żelu. Bardzo mnie to cieszy, bo nic tak bardzo mnie nie denerwuje jak to, że muszę sięgać kilka razy po butelkę i dolewać na gąbkę.. Dobrze oczyszczają, nie powodują podrażnień ani uczuleń. Ciało po nich pachnie i utrzymuje się to jakiś czas. Cena to ok. 10zł. Dobra cena, świetna wydajność, fajny zapach - nic więcej mi nie potrzeba :)











Produkty otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

8 komentarzy:

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita