poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Testowanie obuwia, Hooy

Kochane, przede mną testowanie obuwia marki Hooy! Są to buty sportowe z serii Spider. Wykonane są ze skóry naturalnej zamszowej, połączonej z materiałem tekstylnym i syntetycznym. Wyposażone są w stabilizator pięty. 
Ja już powoli przeszłam do testów, wykorzystam je m.in do biegania. 
Mam nadzieję, że się spiszą i przetrwają próbę czasu :)

Tymczasem zapraszam Was na stronę firmy:






Buciki same w sobie są piękne.. Jednak.. na razie nie pokażę Wam jaki model otrzymałam, jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na późniejszą notkę z opinią :))



21 komentarzy:

  1. Teraz żałuję, że nie zgłosiłam się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak sie czyta ta nazwe HOOY??? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wiedzieliśmy o tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testuję, buty są super, tylko ta nazwa... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie wybrałaś;)

    ___________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawa strona z ubraniami i dodatkami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie żałuje, że nie wiedziałam o tej akcji :-( Jestem jaki model wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego testowania... i nie popsuj butków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, wcześniej nie znałam tej marki ubrań i butów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa fantastyczna:). Taki smaczek. Mam nadzieje ze buty tez z fantazja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki ale mam nadzieję, że się spiszą. Czekam niecierpliwie aż je pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow super, pokarz jaki model i niech się dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nazwę to chyba celowo taką wybrali, żeby było o nich głośno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita