poniedziałek, 22 września 2014

Liebster award


Jakiś czas temu zostałam nominowana do tej zabawy przez moją kochaną Weronikę! Zasadniczo już nie "bawię" się w to, ale specjalnie dla Ciebie, odpowiadam! :)
Nie będę nikogo nominować ani wymyślać pytań, ponieważ wiem, że i tak większość olałaby to ;)


1. Jakie wspomnienie nieodłącznie kojarzy Ci się ze szkołą podstawową?
Pierwsze wspomnienie, które za każdym razem przychodzi mi na myśl to to, jak byłam gnębiona przez chłopaków. Niestety, ale zmieniło się to dopiero w połowie gimnazjum i do większości z nich teraz mam żal, pomimo, że starają się do mnie rozmawiać. Jednak było, minęło ;)

2. Każdy z Nas ma takie piosenki przy których skakał ze szczęścia, albo cichutko płakał ze wzruszenia. Proszę podaj kilka tytułów.
Ciężko mi teraz na szybko wymieniać. Jednak w większości są to piosenki lat 90, w które wprowadziła mnie siostra z bratem. Vengaboys, Dr Alban, Mr President i inni. Przyznam się szczerze, że pamiętam również nasze Śląskie Szlagiery, które leciały zawsze w niedziele podczas robienia obiadu z mamą. Do dzisiaj dobrze je wspominam i rewelacyjnie mi się przy nich tańczy na weselach :)

3. Twój dzień zaczyna się od…, a kończy na…?
Oczywiście wstania z łóżka, a kończy się na położeniu do łóżka hihi :)

4. Kiedy i jak poznałaś swoją pasję i ile czasu obecnie jej poświęcasz?
Ogólnie jestem osobą bez jakichś konkretnych pasji. Mogę jednak powiedzieć, że jest to blogowanie. Zaczęłam prawie dwa lata temu. Poświęcam, tyle tylko ile mogę. Czasem godzina dziennie, czasem więcej. Czasem zdarzy się, że nie poświęcam ani godzinki, ponieważ nie mam dostępu do komputera. Jednak wtedy czuję taki wewnętrzny niepokój, że nie mogłam skomentować nowych notek. 

5. Proszę wymień dziesięć słów, które przychodzą Ci na myśl, gdy wspominasz swój rodzinny dom.
Ciepło, radość, zabawa, brat, siostra, obiadki, maskotki, czułość, miłość, energia.

6. Będąc dziećmi często oszukiwaliśmy przeznaczenie. Czy pamiętasz jakąś sytuację, kiedy to byłaś o krok od nieszczęścia?
Gdy byłam mała, miałam dookoła dzieci troszkę starsze ode mnie. Pewnego dnia, chciałam przebiegnąć przez drogę do chłopaków. Oczywiście nie popatrzyłam i byłam tuż przed samochodem. Na szczęście zdążył zahamować. 

7. Wyjście z domu bez makijażu to odwaga na którą stać tylko nieliczne kobiety, czy zupełnie normalna sprawa?
Myślę, że dla kobiet, które malują się codziennie, to odwaga. Ja sama, nie wyobrażam sobie, iż mogłabym wyjść bez lekkiego podkładu i przynajmniej warstwy tuszu. Nie ma dla mnie w ogóle takiej opcji. Wiem, że ludzie nie wiedzą czy na co dzień się maluję, czy nie, ale mam wrażenie, że każdy mi się przygląda.

8. Najgorsza książka, jaką przeczytałaś w życiu i dlaczego Ci się nie spodobała.
Chyba nie miałam dużo takich książek, ponieważ nie pamiętam za dobrze. Jednak nie za bardzo do gustu przypadła mi książka "Inny świat" Gustawa Herlinga-Grudzińskiego. Ogólnie, bardzo lubię tematykę wojenną i żydowską, ale opowiadaną w taki sposób, jak codzienna rozmowa. Np. "Opowiadania Borowskiego" czy też "Rozmowa z Markiem Edelmanem"

9. Wymień proszę kilkanaście miejsc, które musisz zobaczyć jeszcze przed śmiercią :-)
Wyspy Kanaryjskie, Majorka, Ibiza, Honolulu, Kreta i wszystkie inne miejsca w Polsce, które są piękne, a o których póki co nie wiem. W końcu, cudze chwalicie, swego nie znacie ;) 

10. Dziś czy jutro? Który dzień jest dla Ciebie ważniejszy? [ Nie mam na myśli konkretnej daty, a pojęcie ogólne.] :-)
Dziś.. W końcu jutra może nie być :)

11. Mój blog to dla mnie…?
Odskocznia od rzeczywistości. Miejsce, w którym czytam o tym, co dla mnie jest ważne. To przyjemność. Nie mam pojęcia co robiłam wtedy, gdy bloga nie posiadałam.



Dziękuję kochana za tak ciekawe pytania, to była sama przyjemność!

23 komentarze:

  1. Słusznie z dalszymi nominacjami :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :D Miło się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie blog też jest przyjemnością i odskocznią od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi, dla mnie również najważniejsze jest to co dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dla nas blog także jest odskocznią od rzeczywistości.....

    OdpowiedzUsuń
  6. na MAjorkę to i ja bym się wybrała ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pyt. nr 9 odpowiedziałabym prawie tak samo ;) Czyżbyś była taką samą plażowiczką-wyspowiczką jak ja ;) ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Vengaboys, Dr Alban, Mr President i Kapitana Jacka - czy jak to tam się pisze pamiętam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię te stare hity :D a ponieważ nie maluję się w ogóle takie wyjście to dla mnie normalka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag, a odpowiedz na pytanie nr 10 - po prostu jest cudowna! :) Widać jak mądrze podchodzisz do życia :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pamiętam jak mnie gnębili chłopcy, ale to takie miłe wspomnienie - zabieranie gumek, nacieranie śniegiem. W tym wieku wstydem jest okazanie uczuć przynosząc kwiatka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedź nr 3 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie tagowe posty bo dzięki nim możemy się lepiej poznać! :-) Aj ci chłopcy, męczą od najmłodszych lat ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 - też miałam ciężko :/
    2- Kabaret Rak - Rottweiler mi się z Tobą kojarzy, haha!<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita