piątek, 28 marca 2014

Soczki Little Price, Royal Juice


A do mnie znów zawitało samo zdrowie.. Kolejna porcja pysznych soczków, które mogę pić i pić.. Już po samym opakowaniu widać, że produkty przeznaczone są raczej dla dzieci, co oczywiście nie wyklucza tego, że i my możemy się napić!


  Opakowanie jest prześliczne - kolorowe! Rzucające się w oczy i skupiające na pewno uwagę każdego dziecka np. w sklepie. Pomimo tego, że przypadło mi do gustu, nie wyobrażam sobie, abym wyciągnęła je na uczelnianym korytarzu ;)


 Poduszeczka napełniona powietrzem, która służy do trzymania, jest bardzo przydatna. Rureczka również była dla mnie zaskoczeniem. Można ją rozłożyć albo złożyć. Aż mój się zastanawiał, jak to jest zrobione ;) Przyznam szczerze, że w momencie, gdy kończę już pić, ciężko mi wydostać resztę soku. Jednak radzę sobie tak, że "miętoszę" opakowanie i wtedy bez problemu dokańczam.


 Moje dzieciaki jeszcze nie otrzymały produkcików, ponieważ jeszcze ich u mnie nie było, ale już widzę ich radość! Coś innego, niż reszta ;) Smak oczywiście jest przepyszny i orzeźwiający! Jednak banany czuć w minimalnym stopniu, a szkoda, bo ja je tak uwielbiam :(


 Ciesz mnie to, że dostarczam mojemu organizmowi tyle pożytecznych witaminek :) 
Zapomniałabym! jest to 100% sok ;) Z tego, co się orientuję, spotkać je można np. w Auchanie za ok. 1,67zł. Zróbmy trochę radości naszym dzieciakom i kupmy im coś innego, niż zwykłe, chemiczne soczki w kartoniku bądź w szklanej butelce. Zadbajmy o ich zdrowie!


Produkt do testów otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

27 komentarzy:

  1. napilibyśmy się, uwielbiamy soczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedrogie jak na 100% sok, rozejrzę się za nimi w Auchanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sama wypiła taki soczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki niedrogi? :)
    szkoda, że nigdzie go jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  5. soczki miałam, próbowałam ( choć mój syn niewiele mi go zostawił do spróbowania ). Cena w Auchan to 1, 67 zł bo właśnie się zaopatrzyliśmy w kolejne opakowania. Taka cena w Auchan, nie wiem jak w innych supermarketach. Szkoda, że tylko dostępne są 2 smaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkałam się jeszcze z nim w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To, że nie czuć banana uważam za plus ;) Punkty za naturalny skład, ja nie kupuję w Auchanie więc pewnie ich nie spróbuję... Moja koleżanka z pracy pomimo bycia dorosłą przynosi na drugie śniadanie jakieś Kubusie itp. dla dzieciaków, nawet ją rozumiem, te produkty teoretycznie powinny być bez skazy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie samo już mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają ciekawe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę, ale wyglądają rewelacyjnie...oby i tak dobrze smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam <3 dosyć taniutkie,super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale rewelacyjne opakowanie! jak tylko będę w Auchan zerknę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przypomniałaś mi o recenzji, którą obiecałam w tamtym tygodniu ehh ja to mam pamięć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita