piątek, 16 listopada 2012

No to start!

Witam wszystkie blogowiczki!


W końcu wkroczyłam w Waszej grono. Wiem, że będę miała nie lada problem, ponieważ jest Was ogrom!
Niekoniecznie chciałam iść za modą i zakładać bloga, jednak od kilku dni nie dawało mi to spokoju. Ponadto mam mnóstwo kosmetyków, które mogłabym Wam pokazać, i o których wystawiałam już nieraz opinię. Zobaczymy czy podołam zadaniu systematycznego prowadzenia bloga!

Co tutaj zostanie zawarte?
  • Oczywiście, tak jak już pisałam, będę recenzować kosmetyki.
  • Postaram się, w miarę rozkręcenia bloga oraz dostępności produktów zrobić jakieś konkursy na zachętę!
  • Będę próbować współpracy z różnymi firmami, jednak wiem, że wszystko przyjdzie z biegiem czasu, nic na siłę.


Jak na razie zapraszam Was do śledzenia mojego, pachnącego nowością bloga!

Całuję serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita